Menedzserszűrés Budapest: hogyan érhetünk el jó eredményt

Hogy érhetünk el jó eredményeket a menedzserszűrésen?

Manapság felgyorsult a világ, rohanó hétköznapokban éljük életünket, és szinte minden irányból a stressz veszélye leselkedik ránk. Szinte hihetetlennek is hangzik, hogy állítólag az orvosok is rábólintottak arra a megállapításra, hogy a betegségek kiváltó oka az emberek lelki világában keresendő. Az irodai dolgozók feszített tempóban dolgoznak, a körülményeik is rendkívül stresszesek, pl. egy rosszul sikerült tárgyalás vagy befejezetlen projekt miatt, így a kialakult szorongás végett kénytelenek vizsgálatokra járni. A cégek vezetőségének kiemelt ügyként kellene foglalkozni a menedzserszűrés elterjesztésével és rendszeresítésével alkalmazottjaik körében, hiszen a felelősség az övék és ők tudják megadni ezt a nagyszerű lehetőséget dolgozóiknak és persze saját maguknak.

Mai blogbejegyzésünk arról szól, milyen módszerekkel tudjuk lehető legkisebbre csökkenteni a stresszt, hogy ezáltal a menedzserszűrésen a legjobb eredményeket kapjuk.
Első lépésben tartsuk szem előtt a híres és igaz közmondás mondanivalóját, ami így szól: ép testben ép lélek. Unalomig ismételt mondás az is, hogy mindenre a testmozgás a legjobb gyógymód és ezt mi sem vonjuk kétségbe. A szakemberek azt mondják, ha valaki egészségesen szeretne élni, akkor hetente legalább három alkalommal végezzen testmozgást, de erre sokan keresnek kifogásokat, hogy nincs rá idejük vagy pénzük. Pedig nem baj, ha nincs alkalmunk eljárni az edzőterembe, ugyanis akár az otthonunkban is tudunk tornázni, gyakorlatokat végezni. Egy kis vérpezsdítő guggolás, kitörés vagy pár széria hasizomgyakorlat is igazán jótékony hatással tud lenni ránk az egész napos irodai székben való ücsörgés után. Érdekes tény és talán sokan tudják is, hogy a testmozgás nem csak a feszültséget oldja, hanem a mentális állapotunkra is frissítő hatással bír.

menedzserszűrés budapesten
menedzserszűrés budapesten

A sakkozók is rendszeresen lejárnak az edzőterembe, vagy az uszodába, így biztosítják a friss mentális állapotot, ami elengedhetetlen a hivatásukhoz. A mozgásnak rengeteg áldásos velejárója van, olyan is, ami nem csak a fizikai állapotunkra hat, ilyen pl. az, hogy javítja az alvásminőséget. A testmozgás gyakorlásával kellemesen kifáradunk, ami miatt mélyebb lesz az éjszakai alvás és reggel sokkal kipihentebben ébredünk. A kiadós pihenés azt eredményezi, hogy energiadúsan tudjuk kezdeni a napot. Arról pedig még nem is ejtettünk szót, hogy a rendszeresen végzett edzés eredménye a testi fogyás, izmosodás, és ez a kedvező test átalakulás hozzájárul önbizalmunk növeléshez, ami a mentálisan sikeres emberek egyik fő tulajdonsága is.

A fizikai felfrissülés mellett törődjünk magunkkal spirituálisan is. Tanácsos elhinni ezeket a dolgokat, hiszen csakis jó történhet velünk. Egy gyertya meggyújtása igazán spirituális hatással bír. A gyertyák finom illatát belélegezve jelentősen csökkenthetjük a stressz, szorongás mértékét. Egy hűvös őszi estén kifejezetten hangulatos a gyertyák fényében házastársunkkal elkölteni egy finom vacsorát, nem mellesleg az ünnepi asztal díszítéséhez is hozzájárul egy szép gyertya, ami fokozza a meghittséget és még a főzés utáni ételszagot is elfedi.

Végül pedig egy kis játékra hívjuk a kedves olvasókat, ami lehet, hogy többeknek kissé nehezen teljesíthető lesz, de talán érdemes kipróbálni, mielőtt nemet mondanak rá: a feladatban a koffeinfüggőség lesz terítéken. Egy csésze kávé, egy doboz energiaital elfogyasztása után felpörög az ember és nem érzi a fáradtságot, így hatékonyan teljesít. Kérdezzük csak meg magunktól minden bögre előtt, hogy vajon megéri -e meginnom még ezt is? Sokan nem ismerik azt a tényt, hogy amint kiürül a szervezetünkből a koffein, szorongás és stressz léphet fel. Így hát gondoljunk bele, hogy megéri -e és ha  az Ön válasza is az, hogy nem, akkor rajta, csökkentse a mennyiséget napi 1 – 2 csészére.